שלוש קבוצות ירצו לגמור עניין, המאבס והקליפרס ינסו להתקרב לשם בפריוויו רביעי/ אינדיאני

Luka Doncic Leads Mavericks to Game 2 Win vs. Kawhi Leonard, Clippers |  Bleacher Report | Latest News, Videos and Highlights
המפגש המסקרן של הלילה

אומר לכם את האמת, לרוב אני עושה את מירב המאמצים כדי להסביר לכם למה ערב המשחקים הקרוב יהיה המרהיב ביותר שחזיתם בו. הערב, לאחר צפייה במשחק אתמול בין הבלייזרס לבין הנאגטס ואני לא מתיימר לנסות אפילו. כולי תקווה שהמשחקים הלילה (בעיקר האחרון) יהיו קרובים לטירוף של מה שקרה שם.

לצורך העניין איעזר ביום פטירתו של אחד מהראשונים שהשתמשו בגיטרה חשמלית – ועוד איך השתמשו – האיש והגיטרה בו דידלי. כשהגיטרה הייתה "עוד כלי" הוא הגיח עם חשמל באצבעות והיה מהראשונים שחשמלו את העולם כל הדרך לעידן הרוק. ובכן:

02:00 פילדלפיה 76'ס (3) – וושינגטון וויזארדס (1)

הביתית: עד כה פילדלפיה לא התקשתה בסדרה כאשר המשחק הראשון היה איכשהו צמוד ואחריו הגיעו שני בלואאוטים מהדהדים. ההפסד במשחק הקודם אמור להיות סמלי והקבוצה אמורה לסגור את הסיפור כבר הערב. אמורה? אמביד עזב את המשחק הקודם אותו פילי הפסידו והוא בספק למשחק הקרוב. פילי אמורה לצלוח את המשחק הקרוב גם בלי הכוכב אלא שתאוריה לחוד ומציאות לחוד. הפסד הערב יגרור את הסיקסרס לתוך סדרה אמיתית ועם הבריאות של הסגל הנוכחי (קרי והיל ככל הנראה ישחקו למרות כמה מתיחות) היא תצטרך את הניצחון המוקדם ועוד כמה ימי מנוחה אם אפשר. בכל מקרה, לקראת הלילה יש לה מספיק כלים בשביל לעצור את וושינגטון כאשר האווארד עושה עבודה לא רעה בצבע כמחליף וסימונס מצליח להאט את הכוכבים. ללא הנקודות של הקמרוני כל הקבוצה תצטרך להעלות רמה ולקלוע סלים (כן סימונס גם אתה).

האורחת: וושינגטון ממשיכה עם פילוסופיית המשחק של לקלוע ולקוות שיהיה בסדר ורק במשחק אחד באמת היה בסדר. הערב היא תחזור לפילי למשחק של להיות או לחדול וסיכוי לא רע שזהו המשחק האחרון של הקבוצה לפני הפגרה שבה יהיה לקבוצה, למאמן ולבעלים הרבה מה לחשוב. הקבוצה בהרכבה הנוכחי הייתה יכולה להיות יותר טובה ולהגיע יותר גבוה אבל במצב הנוכחי היא חייבת לדבוק בהתקפה המגוונת (והלא מאוד מסודרת) ולנסות להאט קצת בהגנה. ככל שהמשחק יהיה יותר מבולגן הוא ילך לטובת וושינגטון וזה בעיקר מה שהקבוצה של סקוט ברוקס תנסה לעשות בייחוד אם אמביד לא ישחק הערב. ברטנס יהיה על אזרחי.

עוצרים בווגאס: גם אם אמביד לא יעלה לשחק פילי תגמור את העונה של ווסטברוק כרגיל, כלומר, באמצע שום מקום. פילי ב-7.

02:30 ניו יורק ניקס (1) – אטלנטה הוקס (3)

הביתית: איזה באסה. לא ככה דמיינתי את הסדרה הזאת שהייתה אמורה להיות תחרותית. בפועל, בעיקר מדגישה את החוסר הגדול שיש לניקס בגזרה ההתקפית. השחקן המשתפר של העונה, ג'וליוס רנדל, מראה יכולת ירודה במושגים שלו וגם בניצחון של הקבוצה הוא לא היה מאוד דומיננטי. הפלייאוף הזה הוא בסימן החזרה (שוב) של דרק רוז למרכז העניינים כשהגארד הוותיק ממשיך להוציא מעצמו את המקסימום. אלא שללא העזרה של רנדל וההתגברות שלו על הגבוהים החכמים של אטלנטה היא מפתח לניצחון במשחק הערב ובהמשך הסדרה. הסגל של ת'יבודו באמת לא מספיק וכבר הערב יש סיכוי לא רע שהוא יתחיל לעבוד על הסיכומים. נקווה שלא.

האורחת: כבר לא רק טריי יאנג. מאז הטרייד עם דאלאס, ההוקס בנו על הכוכב שידע לקלוע מרחוק ולמסור כאילו יש לו עיניים בגב, ורק העונה אפשר באמת לשפוט אותו בתוך פרוסס עובד שיש לו את כל הכלים בשביל ללכת רחוק. השליטה המוחלטת בריבאונד של קפלה וקולינס כשהאחרון גם מספק נקודות (22 במשחק האחרון) היא אחת הסיבות המרכזיות לניצחון הקודם של אטלנטה שעד כה אותגרה מתחת לסל על ידי רנדל. וגם: החזרה של גלינארי? השחקן שמצליח להמציא את עצמו מחדש (שוב) והוא חלק חשוב מההתקפה המגוונת אבל הקצרה יחסית של ההוקס. מלבד גלינארי ולו וויליאמס (וקצת קווין הורטר) לנייט מקמילן אין כל כך הרבה אופציות לסמוך עליהם. בריאות של כל הסגל היא קריטית בטח לקבוצה שיש לה עוד סיבוב לפחות בפלייאוף הקרוב. האנטר בספק להערב.

עוצרים בווגאס: שמתי בבראקט שיהיה משחק 7 ובלי קשר לניקס מגיע עוד משחק מהסדרה המרתקת הזאת. ניו יורק ב-7.

04:30 יוטה ג'אז (3) – ממפיס גריזליס (1)

הביתית: אחרי ההפסד הראשון שהיה ללא הכוכב של הקבוצה, יוטה כבר עם שלושה ניצחונות רצופים בסדרה ויחזרו הביתה כדי לסגור עניין. אין באמת אפשרות לדבר על הפרש הרמות בין הקבוצות כאשר יוטה, אולי הקבוצה הטובה בליגה, שלטה בכל המשחקים ולא הייתה צריכה למצוא תשובה למוראנט שעשה ככל העולה על רוחו ללא הועיל. הקבוצה נראית די מאוזנת ולמשחק הלילה אין שינויים או התאמות מיוחדות. החולשה העיקרית של יוטה היא לקראת סוף המשחק שבו היא מאבדת את הראש לכמה דקות ושומטת יתרון מבטיח. זה בהחלט מותר מול קבוצה כמו ממפיס אבל בסיבוב הבא מול דאלאס או הקליפרס יוטה לא יכולה להרשות לעצמה נפילות כאלה. אין היעדרויות בגזרה של הג'אז.

האורחת: ממפיס מתקרבת לשלב המחמאות עם סגל צעיר ומבטיח שיכול להגיע יותר רחוק בשנה הבאה והערב ייאבק על הישארות בפלייאוף. אין כמעט ספק שמוראנט כבר עכשיו מפלצת בליגה עמוסת כישרונות וביחד עם וולנצ'ונס מדובר בשלד שעם כמה שיפוצים יכול להגיע רחוק ומול קבוצת הגנה אימתנית כמו יוטה אין לה מספיק כלים. במצב הנוכחי נשאר רק ליהנות ממוראנט והחברים ולקוות שאולי יהיה לנו עוד משחק.

עוצרים בווגאס: ניצחון של ממפיס יהיה הפתעה מטורפת. יוטה ב-20.

שיר של קלפטון? לא ולא.

05:00 לוס אנג'לס קליפרס (2) – דאלאס מאבריקס (2)

הביתית: הקליפרס מגיעים למשחק הלילה כשיש להם יתרון ביתיות והמומנטום נמצא אצלם. בקרב על הסדרה המעניינת במערב אתמול היה קייס רציני לתת את הכבוד לדנבר ופורטלנד אבל יש סיכוי שגם הלילה נראה ניצוצות במשחק מאוד חשוב על כיוון הסדרה. השאלה על שתי הקבוצות היא ברורה: האם נראה את הקליפרס כמו בשני המשחקים האחרונים או שגם הערב, כשהם חייבים את הניצחון, הם ימעדו? האם הספסל שכבר לא כולל את הארל ולו וויליאמס יכול להחזיק בשלבים שבהם קוואי ופול ג'ורג' נחים? האם יש מי שייקח על עצמו את הקבוצה, או לחילופין ייקח את לוקה כפרויקט? למרות שמדובר במשחק 5, עדיין לא לגמרי ברור איך אמורה להיראות הקבוצה וזה לא לגמרי לרעתה. אם יש לטיירון לו כמה שפנים להוציא, זה הזמן. איבקה כנראה בחוץ.

האורחת: בפלייאוף הקודם, דאלאס סיבכה את הקליפרס אבל בסוף העדיפות של LA הכריעה, לא לפני שעפה ב-7 משחקים על ידי הנאגטס. קפיצת המדרגה, ובכן, תהיה בעלייה לסיבוב השני ולשם כך שתי הקבוצות נכנסות למיני-סדרה של הטוב מ-3. אף קבוצה עדיין לא ניצחה בבית שלה ועם הסטטיסטיקה הזאת המאבס יעלו לשחק בתקווה להתקרב צעד חשוב לעבר הסיבוב השני. הסיפור הוא כמובן לוקה דונצ'יץ' שעושה הכל מהכל עם 33.3 נקודות, 8.3 אסיסטים ו-8 ריבאונדים כשטים הארדווי ג'וניור אחריו עם 16.3 נקודות. פורזינגיס בפלייאוף די מאכזב עם 15.3 באחוזים סבירים וקוטף רק 4 ריבאונדים, ממש לא מספיק ביחס ל-32.3 נקודות שהוא על המגרש. קשה מאוד לפענח את הקבוצה שלא מחזיקה קלעים שאפשר לסמוך עליהם למשך משחק שלם וחייבת לייצר עוד נקודות כדי לגבור על הקליפרס שגם הם לא חיה התקפית (מקום 9 בפלייאוף עד כה). ברמת ההגנה אין כל כך מי שיוכל להגן על קוואי כשהוא חם וגם לא על פול ג'ורג' אבל האסטרטגיה יכולה להיות חסימת הצבע על ידי פורזינגיס והכרחה של זריקות מרחוק. כך גם יהיה אפשר לשמור על שאר השחקנים של הקליפרס שקולעים סביר לשלוש. אגב, בהקשר הזה דאלאס מובילה את הפלייאוף עם 43.2% לשלוש כך שיותר זריקות יוכלו לאפשר ללוקה את המרווח הקטנטן שהוא צריך בשביל לנהל התקפה. אגב, לוקה בספק להערב (probable) ואם במקרה הוא לא יעלה הערב אפשר לסגור את הבסטה.

עוצרים בווגאס: עם לוקה בריא אני מצפה למשחק יותר תחרותי מהקודמים שבסופו השכל והקליפרס ינצחו על חודה של נקודה.

Subscribe
Notify of
320 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אני כמובן יהיה איתכם בכל המשחקים, קניתי קסדה למשחק מול המחבל הידוע בכינוי ״עראיס״ הלבנה מן המערב ואני עובד על תרגולי פזצטא אחרי המשחק האחרון.
לפי הבנתי פופו נפצע משחק קודם ולא ישתתף היום בבלוג החי, אחרי שהוא לא הקשיב לשדרן ולא התכופף וקיבל כדור תועה שזרק נגר העל.
.
בכל מקרה אני הרטבתי את האצבעות התאמנתי על הווגי ואני אחכה לכל מעריצי הנגר בבלוג החי, ברוך זריקה חשודה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

את ההזדמנות לאצבעות פספסת במשחק הקודם חבריקו. זה לא עובר ממשחק למשחק. אין סוויפ את שלנו עשינו. אבל אם השמן לא ישחק הערב – אז אולי נחיה לראות שחר של יום נוסף.
.
תודה אינדיאני אחלה פריוויו.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

פינת ג"ס. אני חושב שזו הזדמנות מצוינת לומר שאני שמח שלא עלינו לפליאוף. זה לא שלא היתי נהנה לראות את ג"ס מוציאה את המיץ לפניקס או יוטה ובסיטואציה מסוימת אפילו עולה שלב אבל עם סגל כל כך קצר שאחד ממנו ממש לא עומד בציפיות (מולדר) הסכנה שקרי או דרימונד יפצעו ותהיה לזה השפעה שלישית על הסיכוי בשנה הבאה גדול משמעותית מתועלת בנסיון שהצעירים יצברו וקרי ודרימונד יפיקו הנאה. המצב של ג"ס הוא כזה שכל עוד קרי משחק זה הכל או כלום. או סיכוי ללכת עד הסוף או לוטרי. לפני 2015-2020 עצם העליה לפליאוף היה השג עכשו? הכל או כלום.

Dor
Dor
2 years ago

אתם עשיתם בדיוק מה שצריך רן. נתתם פייט, אף איד לא נפצע ועכשיו מחכה לכם דראפט טוב עם הבחירה שלכם ושל מיני. עוד חיזוקים קטנים + קליי שיחזור (אינשאללה) ושנה הבאה אתם חזרה על הסוס

popo
popo
2 years ago

שאמס' מדווח שאמביד ייעדר היום.
נותן סיכוי לווש לגנוב היום בפילי ולקוות לטוב במשחק הביתי בווש,אבל הפציעה של ברטאנס שקריטי לווש בגלל הריווח שהוא נותן, מאמין שגמרה לווש את הסיכוי הקלוש הזה.

הסדרה בין ההוקס לניקס והחולשה של רנדל גרמו לי להרהר שוב בתיאוריה שמסבירה החלשות דרמטית של שחקנים בלי קליעה טבעית שלמדו במהלך השנים לקלוע עם הגוף יותר מאשר תנועה חלקה של הזרוע והיד, בפלייאוף שמים גוף ואין שטח להתמקם בתנוחה הרגילה, וזה גורם לצניחה דרמטית של אחוזי הקליעה שלהם בפלייאוף, זה מסביר את רנדל בפלייאוף, ולברון בשנים הראשונות, ווסטברוק הוא דוגמה קלאסית כמובן ועוד.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  popo

אמביד יעדר כנראה יותר מהלילה עם קרע (קטן) במיניסקוס.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תאכלס לא נעים לשמוע, חבל עליו בלי קשר לוושינגטון. גם אם יעברו אני בספק כמה הברך שלו תוכל לסחוב. פציעות זה באסה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

באסה לא נורמלית. מקווה שיחזור לסיבוב הבא.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  popo

פילי נגד ווש משחק 5 היילייטס
https://youtu.be/4Bz59sxCxcE

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

נראה לי התכוונת לזה דווקא
.
https://youtu.be/C-xNseelSwg

popo
popo
2 years ago
Reply to  אור

חחח
גדול!
יאנטישמי!

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

חחח ת׳אמת מעציב אותי לראות את ראס במדי אוק סיטי. געגועים עזים, עזים מדי 😭😭😭

popo
popo
2 years ago
Reply to  דה שוט

כמו שאמר המודח החדש
דה-שוט, שמאל, חלש.
מה התייאשת?
ווש זה סיפור הסינדרלה הכי גדול העונה
כל העונה שהם נראו כמו פח המשכנו להאמין
מה זה בשבילם לחזור מ 3-0?!

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  popo

לא התייאשתי – אמרתי לך – כל המטרה זה לחיות עוד יום – גם בלי אמביד הם חזקים מאוד והם בבית (וגם יהיו עצבניים). יהיה קשה

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

זו בעיה, צריך לנצח שם פעמיים מתוך השלוש. אבל כן זה אפשרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

תם הסיפור של פילי בלי אמביד. אם הוא לא חוזר לדעתי ווש עוברים. בארטנס נפצע זה רק מעלה את הסיכויים של ווש פחות קליר פאת. פחות פצמרים.
אם ווש לא יצליחו טריי יאנג יקרצף את פילי בלי אמביד בצורה לא נעימה.
קיצר תם הטקס

אור
אור
2 years ago

קאפלה יסיים מינימום 20-20 כל משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

ברור לוב סיטי

יהיה מצחיק אם ווש יהיו יהיו הקבוצה הראשונה שתחזור מ3 0 לנצחון 😂
לצערי יש לי תחושה שזה יקרה.
בדוויט ננוחם

אור
אור
2 years ago

לא יקרה, ווש לא יציבה וצריכה שני נצחונות חוץ

popo
popo
2 years ago

פחחח
שמעון אם אתה ממשיך ככה אני חותם בטנ"ש בשכר מינימום.
הסיכויים הם בערך 90-10 לפילי והייתי קמצן עם פילי
ברטאנס זו מכה איומה לווש שאין לה הגנה אבל התקפה טובה מאד והלטבי חלק חשוב מאד בה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

הלטבי הוא פח זבל תגיד תודה שהוא נפצע ככה ברוקס הדביל לא יוכל להשאיר אותו 30 דק ולקבל לייאפים וקלינגים בצד השני.
זה רק יועיל לכם מילה שלי

golan
golan
2 years ago

תודה על הפריוויו עם אחלה סאונד
רק לא הבנתי למה מגיע לניו יורק, אטלאנטה קבוצה כיפית בהרבה, שיעלו ויתאמנו טוב לסיבוב הבא

NBA בדם
Editor
2 years ago

עכשיו מבינים את המשמעות שפילי מסיימת במקום הראשון מעבר לביתיות.
בחצי הם נמנעים מלפגוש את הBIG3 הכי נוצצים ומוכשרים בהיסטוריה או את הBIG3 הכי אולארואנד: קליעה,ניהול משחק,הגנה.
פילי צריכים את אמביד בכושר שיא מול שני המפלצות התלת ראשיות האלה, מול ההוקס אמביד בחצי כח אמור להספיק.
אגב אגב אגב אגב(ארי שמאי), בעיני המנצחת מהחצי בין הנטס לבאקס תקח את התואר די בוודאות.
שמעת יאניס אליפות זו לא מילה גסה😆😆😆😆

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  NBA בדם

אמביד קרע במיניסקוס
העונה של פילי גמורה

אור
אור
2 years ago

אני גם חושב, גם אם הקרע קטן זה לא יכול להיות שהוא day-to-day כמו שנטען

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי לא יטיילו מול ההוקס גם עם אמביד אלא יקיזו דם.
בלי אמביד טריי נותן בהם סוויפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חדשות עצובות מאד ורעות אין מזל. הכל בגלל אלטון בראנד ומייק סקוט
סעמק.
יאללה אני עם טריי עד ברוקלין 😎

popo
popo
2 years ago

הוא יכול לחזור כבר במשחק הבא
בא נסכם שפילי צריכים לתת לווש לנצח היום להאריך את הסדרה שיוכל להתאושש עד הסדרה מול ההוקס..
דיל?!

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  popo

לא
אבל זה לא משנה
אי אפשר לשחק 100 אחוז עם פציעה כזאת.
לא שווה לסכן את אמביד שיהיה ב 50 אחוז ולא יזכו באליפות בכל מקרה.
הם צריכים להשבית אותו בשביל מנוחה או ניתוח עם צריך .
העונה של פילי גמורה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מצוין אינדיאני, תודה רבה. פילי, מקווה שהניקס, ונראה לי שהקליפרס.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

👬
🦅
🎺

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דה שוט מהיום הכינוי שלך זה דה אירבול, אני פה איתכם בוא נראה אם הסמרטוט סימונס יוכל לעשות משהו לבדו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראס עם 1:1 100% מהשדה 😀

דה שוט
דה שוט
2 years ago

משחק טוב שני הצדדים בעניינים פילי מחטיאים חופשיים זה לא יימשך

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

פילי מחטיאים חופשיים לגמרי וראס קולע 3 ג'אמפ שוטס
אני מאמין שבקרוב הנתונים האלה יתהפכו

popo
popo
2 years ago

קרי שחקן נהדר

popo
popo
2 years ago

לא מבין למה ריברס לא עולה עם קורקמז במקום טייבול
קורמז עשה שמות בווש במשחק הקודם

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי נראים מבוהלים מאמין שייצאו מההלם ווש מובילים בשבע

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

טוביאס האריס חזר לעצמו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וואו ראס מנסה להפסיד בכוונה טיסה נזקים לא יאמן איזה דפקט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

דיי כבר מוריה
רד ממנו, תשאיר תנגרות לשימון וברוך…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני כבר חושב על כינוי בשבילך
מה עם דה בולשואיט או בולשוט?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טובים וגדולים ממך ניסו ולא הצליחו 😀 לא נדבק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

אולי דה בולשיט?
🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

מקסי זה הריל דיל
אם הוא משחק 30 דקות אפילו עכשיו זה 20 נקודות בקלות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ראס בן סוסי טוס ודהר
רוץ בבקעה טוס בהר
ראסה טסה יום וליל
פרס אני ובחייל..

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראס מרגיז הוא זחוח לא מבין מה יש לו מביא ת׳עצבים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה רזיאל תביא מהפך החבר׳ה ישנים בסוף יפסידו ויעופו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

רק מראה שפילי בלי עמבה או בלי סימונס לא יודעת כמה זה 1 ועוד חצי

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

דופקים זבל
כמה אפשר לדפוק את פילי
הצעדים של ביל זאת הייתה שערורייה

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

שופטים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גם כל הפעולים שלא שורקים לטובת ראס זו שערורייה שאין כדוגמתה.
סקנדל!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ראס בדרך לעוד טריפל הוא כבר עם 7 אסיסטים, 10 נקודות ו 4 קרשים.

popo
popo
2 years ago

מקסי הזה שווה מקס
פילי כל טובים איתו
מכסחים את ראס והשופטים שותקים
ראסס חייב לחדור ולקבל באהבה את המכות…
אנא לא לזרוק

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  popo

מכסחים את ראס???
הוא דוחף כל כניסה לסל

popo
popo
2 years ago

חחח
כל הקהל מוחא כפיים לסימונס על זריקת עונשין טובה
ואמביד מחייך מתחת למסיכה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

משהו לא בסדר עם ראס הוא עושה המון שטויות ממש מזיק לא ברור מה עובר עליו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

יש אחד בישראל שמנחרס אותו…

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

דני גרין עשה צחוק מראס בדקה האחרונה
חטף לו הכדור מתחת לסל של ווש וקלע לייאפ
קלע לו שלשה על הראש
סחט ממנו פאול תוקף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אם הופכים את גלינארי ראש למטה הוא אחלה מטאטא עם ידית פניאומטית.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראס חייב לבוא שונה עכשיו. זה הכל עליו. לא לאבד להגן לדחוף קדימה

מנחם לס
Admin
2 years ago

הואטרטר הוא קלעי נפלא. היחידי באתר שאין לו מושג כמה טוב הוא הוא ש. טלבי

מנחם לס
Admin
2 years ago

כמובן הוארטר

popo
popo
2 years ago

דה שיט נהיית שמעון??
מה אתה מלכלך ואז מתהפך?
אבל באמת ראס נראה היום כמו אחד שלקח את הכדור הלא נכון היום…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הניקס ממש מוגבלים בקליעה.
ראנדל של הפליאוף זה לא ראנדל של העונה הסדירה. יש שחקנים שכנראה אין להם את זה.
אולי כדאי לניקס למכור כשהוא עוד שווה משהו?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראנדל מוגבל בעונה הרגילה לא שומרים

popo
popo
2 years ago

חייב לומר שפילי נראים ממש סימפטים, קבוצה עם נשמה, שנה שעברה אי אפשר היה לראות אותם ריברס פשוט הפך אותם
אחלה ספסל
ודני גרין אלמותי אחד!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראס שלשה !!!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קרי 4 סלים על נטו ברוקס לא מגיב איזה דביל

popo
popo
2 years ago

הצגה של קרי!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ווש מדכאים לא רוצים לנצח

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

ווסטברוק הוא זבל של שחקן
להקיא עליו
פשוט pos

popo
popo
2 years ago

הראשון שיתפקס במשחק היום ינצח
מסתמא זו תהיה פילי

popo
popo
2 years ago

אם ווש לא תצמד לפני שמקסי יעלה היא לא תחזור עוד

popo
popo
2 years ago

ווש לא תחזור מזה, לא בכזה יום של ראס.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עשו על נטו 20 נקודות בשמונה דקות ברוקס מסתכל ולא רואה את זה 🤷‍♂️🤦‍♂️

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  דה שוט

מה אתה רוצה , קלע שלשה עכשיו
נטו סופרסטאר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חור בהגנה קרי חגג עליו בתחילת החצי כל ההפרש זה הוא וברוקס

וניל טרופי
וניל טרופי
2 years ago

איזה באעסה עם הפציעות האלה, מקווה שיסיקו מסקנות שם למעלה, או לואד כל השנה או פלייאוף בלי כוכבים, הגיע הזמן לאשר לקבוצות לשחק עם מי שמתחשק להן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הגיע הזמן להאריך את הליגה ולרווח בין המשחקים ובלי בק טו בק….
השחקנים לא יסכימו אז שיפצעו.

popo
popo
2 years ago

מקסי עולה צפו לשחיטה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ווש ממש מתעללים בנו הערב. לא זוכר אותם כל כך גרועים איזה דיכאון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

כשראס לא על המגרש ווש קבוצה אחרת שמתקשה לעשות סלים.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

🤦‍♂️

popo
popo
2 years ago

כנראה שבלי ראס ווש עוד עוד יותר גרועים!
יש דבר כזה..
איפה הקבוצה 20 נצחונות בסוף העונה????

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ראנדל פשוט חזר למימדים הטבעיים שלו בפליאוף הזה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ברבע השני ווש הובילו בארבע ברוקס הגאון החליט שאין כוח לשמור ועבר להאק א סימונס. הכניס אותו למשחק עם 4/3 והלך ההפרש. תחילת השלישי קרי טוחן את נטו – כלום. אין תגובה. עכשיו האווארד טוחן את לופז – גאפורד במקפיא. ברוקסי בתצוגת תכלית הערב 😬😬😬

popo
popo
2 years ago

דה שיט אתה טועה
אבל ביל עושה שטויות

אה דה שיט למה אנחנו תמיד נופלים על הקבוצות המעפנות האלו
אולי נלך לללייקרס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  popo

דה בולשיט

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גם אתה. צמד ליצנים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה ברגע שהתחלת לרדת בלי בושה על ראססססס
ואת זה שאני שטותניק אתה כבר יודע
🙂

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  popo

נהיית כוכב? לך לישון פופו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני רואה שזה סופי
איינג' פרש וסטיבנס מתמנה במקומו, לא ברור לי כמה זה טוב. הייתי מעדיף שאיינג' ישאר ומי שילך יהיה סטיבנס עבור מאמן אחר. אולי דאנטוני או באקי או בילאפס. רצוי מאמן שהיה שחקן. אם אפשר היה להביא את לארי בירד שאימן פעם באינדיאנה זה היה יכול להיות הדבר הכי טוב שאפשר. מאמן שיש לו טייטלים והוא המהות של הסלטיקס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הו הא אטלנטה מסמרקקים את הניקס. לדעתי תמא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

3 ריבאונד לטריפל האחרון העונה?

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

יאללה ווסטברוק בוא לפה
יש לי פופוקורן בשביל יא זבל

Warrior
Warrior
2 years ago

רזי תן קצת קרדיט על דיאנתוני חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Warrior

קבל עסקאות בקרדיט.
מה כבר החתימו אותו או שזה רק רעיון?

Warrior
Warrior
2 years ago
Reply to  Warrior

אם דיאנתוני מגיע בוסטון הופכים להיות קבוצה מפחידה כי יש להם יכולות התקפיות מעולות ודיאנתוני הוכיח את עצמו כמאמן התקפה מהטובים בליגה, אם יצליחו להביא אותו ולהנחית כמה שחקנים טובים בטריידים והחתמות, הם לדעתי יכולים להגיע למקום 4 במזרח עונה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

כל מילה זה מה שחשבתי בדיוק דאנטוני יתאים להם מאד

דה שוט
דה שוט
2 years ago

משחק ראשון האריס שיא קריירה.
משחק שלישי אמביד שיא קריירה.
משחק חמישי קרי שיא קריירה.
הקריסה הערב התחילה בהאק – ווש הובילו ב-4 3 דקות לסוף החצי. ברוקס ירצה לשכוח את המשחק הזה. גם נטו. גם ראס.
ראיתי הרבה משחקים של ראס בחיי – רואים מתי הוא מגיע לא טוב. זחוח, מפוזר, מזלזל, לא רוצה לשמור. הערב היה ערב כזה. ראו מההתחלה.
כל הכבוד לפילי. שיחקו יפה בלי אמביד. יצאו מההלם ונתנו בראש. שיחקתם אותה טראסט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אני חושב שאפשר להתרווח ולצפות לפילי מול אטלנטה.
יהיה מאד מצחיק לראות מה יש ל ט-ל-ב-י להגיד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

2 ריבאונדים לטריפל אחרון של ראס מוחמד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ראס ובראדלי ביל בחוץ אז נראה שאולי הטריפלים כבר לא מעניינים אותו יותר?

Warrior
Warrior
2 years ago

טופין מצא לו זמן להיכנס לעניינים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נראה שגם הניקס בדרך הבייתה שמעון הולך לקבל דרבי בחצי גמר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאנג רוצח בסוף עוד יעלה על לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אל תדליק אותם 😂😂

גיא הירוק
Admin
2 years ago

וואו,
התוצאות לא מפתיעות אותי בכלל. אבל הדרך –
.
דה, שוט. מה שעשו לך היום בבלוג החי?
…Via Dolorosa

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי ולחשוב שקמתי בשתיים בלילה בשביל זה 🤦‍♂️ זה עוד אחרי שאני מפרגן להם כל השנה. ל נורא. ד״א כל ה-דהים למיניהם – זה הם למדו ממך 😉

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

כן,
אבל אני השתדלתי לא להגיע למחוזות הנוחיות וחיות המשק…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח כן אצלך זה עם חן 🙂 הכל טוב. הרבה יותר הכעיס אותי המשחק דל ראס הערב, והניהול של ברוקס. אין מה לעשות. תמיד כואב לעוף מהפלייאוף. בכל שלב.
יאללה מתחיל לוקה נגד הקריפרים. בג׳ורג׳י בוי ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח סטף קרי בייבי 30 נק מי זה אמביד? אה זה סת…
יפה יפה עשינו את העבודה
אני רואה גם טריי עובד לסגור את הסיפור

Warrior
Warrior
2 years ago

דיאנדרה האנטר הולך להיות שם מבוקש מאוד בנבא

Warrior
Warrior
2 years ago
Reply to  Warrior

סטייל קראודר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה שאקטין של טריי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח טריי מתעלל בבולוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה 2 הבייביס שלי אחד מול השני באסה שאמביד בחוץ ציפיתי לסידרה אש

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יהיה לך נציג בגמר המזרח. התקדמת !

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בלי אמביד זה לא כוחות לדעתי אבל נראה. פילי בלי אמביד זה גירסה קצת משופרת של הניקס לא מעבר

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
שלום לכולם.
מה מצפה לנו קליפרס דאלאס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קתיפרס ינגבו היום מאבס ינגבו משחק הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי התעלל באוהדי הניקס וקירצף אותם חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אהיה מאד מאד מופתע אם פילי יעברו את ההוקס בלי אמביד. אהיה אפילו בשוק.
מכיוון שהם ניקס משופרים בלי אמביד מהמר על 4 2 להוקס.
לא אופתע גם אם יהיה סוויפ או גנטלמני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאבס מנגבים לוקה מפנק

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בובאן סתם את הצבע רעיון יפה של קרלייל נראה איך יגיבו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ג׳ורג׳י בוי רותח

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

סמיילי , מה לגבי לוקה הערב הוא לא פצוע?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וויי וויי לוקה בטירוף איזה שלשות

אשך טמיר המקורי

אני חושב שדאלאס לא ינצחו יותר.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

יופי של אנטי ניחוסון אשך

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לוקה עושה לילארד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה בקרצוף אטומי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

דונצ'י אחולבלואה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

וואו לוקה אין מילים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקהההה עושה דמיאן חחח פול גורג זה המטלית שלו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לוקה מנגב את גורג, חייבים דאבל עליו הוא יקלע 50, איפה סמיילי לוקה עם הפלסטרים על הכתף הוא לא פצוע הערב??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבר לו הפציעה עד ההפסד הבא 😂😂😂

Smiley
Editor
2 years ago

הבין שזה לא מגניב, נשאר עם הגרב על המרפק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מה לעשות אומר ירון טחפז 😂😂 לא שמעו על דאבל טים

Warrior
Warrior
2 years ago

דונציץ איז און פייר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי לדעתכם טיי לו יביא דאבל טים? שיהיה ללוקה 40 או 50? 😂😂😊

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה חחחח השדר אומר חוקה פצוע מראה את הפלסטרים 😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שדרן אדיוט לוקה בקצב של 60 נקודות, פצוע כמו שכריס פול היה פצוע? רוצים לראות פצוע הנה דיוויס/ אמביד לא משחקים.
.
רק בNBA שחקנים משחקים עם ״פציעות ״ כתף צוואר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מוב דוויט עשה על זובאץ 😂😂😂😂 אין לו בושה לזובאץ

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קאוואי מקבל דאבל טים וסובל גם מהאיזורית קשה לו היום. מאמין שימצא את הדרך לתרום. בינתיים הוא לא מכריח.

אשך טמיר המקורי

איבדו את הצפון לגמרי שם בליגת הכסף.
לשופטים כבר אין מושג קלוש מה זה עבירה ומה לא.
לצופים גם, בעקבות כך.
השחקנים עדיין יודעים, אלה שלא מנסים להרוויח מהעניין ועדיין לשחק כדורסל ולא "חפש את השריקה".
השריקה על רונדו בחדירה – אוויר מוחלט, מהלך בסיסי בכדורסל – שחקן חודר ועולה ללי-אפ, שחקן שומר לידו… עבירה אוטומטית בליגת הכסף.

jordy
jordy
2 years ago

יופי של רבע ראשון… נראה שהאזורית של דאלאס מצליחה למנוע כניסות לצבע… אם זה ימשיך אז נראה שדאלאס יוכלו לנצח את המשחק הזה אם לוקה ממשיך לתת ככה בראש

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

סמיילי איפה אתה? אנחנו מחכים לתשובה ממך ומגיא, מזל שלוקה פצוע עם הצוואר אחרי זה היה קולע רק 300 נקודות.

Warrior
Warrior
2 years ago

קוואי צריך לקחץ א. לוקה פרוייקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

לוקה מנגב את קאווי כבר שנתיים באחד על אחד לקאווי אין כושר ללחוץ אותו אבל הוא בהחלט השומר שהכי יכול להקשות עליו

jordy
jordy
2 years ago

קרלייל למד להשאיר את לוקה כל הרבע הראשון

גיא הירוק
Admin
2 years ago

ברוך,
גם אם תכתוב את אותו משפט דמגוגי 1,000 פעמים,
הוא לא יהפוך לנכון יותר.
.
מוזר שאף פעם אתה לא בוחר להתמודד עם עובדות,
לדוגמה –
כריס פול. הוא לא לקח זריקה משלוש מרגע פציעתו במשך 2.5 משחקים.
.
אתה יודע כמה רצפים של 2 משחקים ללא ניסיון קליעה מ-3יש לפול בקריירה?
.
(יש דברים ברורים יותר, כמו לראות את ההבדלים במשחקו של פול, אבל בשביל צריך לצפת במשחק הכדורסל…)
.
אתה בכלל יודע מה הפציעה שהייתה לפול, ומה זמן ההחלמה מפציעה שכזו?
(לא, אתה לא. זה משתקף בבירור מהתגובות שלך)

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גיא מה לגבי הפתיעה של לוקה? הוא גם היה פצוע משחק קודם. זה שהוא לא זרק מ3 מעיד משהו גם משחק קודם הוא זרק 2-3 שלושות

Smiley
Editor
2 years ago

הוא סתם רץ כל המשחק עם פרצוף של כואב לי.
שוב ברוך, יש כל מיני פציעות – רובן לא הופכות אותך למשותק בכסא גלגלים. עם חלקן אפילו אפשר לשחק כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

ברור פרצוף כואב לי זה להאדרת המותג תראו איזה תןתח אני סובל ודופק עליכם 50 😂😂
זה למדו ממייקל

גיא הירוק
Admin
2 years ago

די עם הדמגוגיה.
.
מה ביני לבין הפציעה של לוקה?
מילה אחת לא כתבתי על לוקה והפציעה שלו.
זה שאתה בוחר להכניס מילים לפי כאשר זה נוח לך –
זה רק מלמד על חוזק הטיעון שלך.
הרי לעובדות, אתה לא מתייחס.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מה עובדות זה שהוא לא זרק מ3 וזרק מחצי מרחק, שזה יותר קשור להגנה של הלייקרס מאשר לפציעה של פול שבוחרת במודע למי לתת לרוק מ3 ועל מי להגן.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

נו, באמת.
עכשיו אתה סתם ממציא. לא ראית את המשחקים?
לא ראית את המשחק האחרון?
זה ממש בלט לעין. היה לו ממש קשה לזרוק לסל, ולכן לא זרק ממרחק.
לראשונה בקריירה ארוכה מאוד, 2 משחקים רצופים ללא ניסיון מטווח השלוש.
.
יש רגעים בהם אתה פשוט צריך להודות שנוגבת.
צפיתי באחוז עצום של דקות סאנס העונה.
אין בכלל שאלה –
כריס פול שיחק פצוע,
ושבוע שאחרי הפציעה זה בלט.

אשך טמיר המקורי

רונדו תופס פיקוד על הקבוצה.
גרנט היל פרשן מאכזב, פחדן לקקן כמו כולם.

אשך טמיר המקורי

בינינו, ג'ור'ג שחקן די מעפן.
היה אמור להיות כוכב, נשאר פרווה סתמי. עוד שחקן שיכול לשים נקודות בקבוצה טובה, לפעמים… סקורר רול פלייר ותו-לא.
לו-וויל משונמך.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לראות את כל הצמידים בקהל הפלסטיק והסוללות אוי ואבוי מסכן כדור הארץ

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

הוא מנוגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רונדו על לוקה זה מביך אבל לפחות רונדו מנסה ללחוץ חח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח זובאץ הכניס את מריינוביץ לתוך הסל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחח לשופטים אין מושג סתם מחליטים

אשך טמיר המקורי

שופטים הזייה. אין שום מגע – פאול. מורידים יד עם גרזן – כלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח היה צריך לתת ללוקה לעבור בדרך לסל מההוא עומד שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על רגי גקסון חח אסור לו לעמוד

אשך טמיר המקורי

מעולם לא נשפטו שחקנים טובים כ"כ בידי שופטים גרועים כ"כ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שנשפטו כל משחק כמעט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המנה העיקרית של השיפוט יהיה הלילה מאמין שבראדרס יוזעק כנראה הלילה תלוי בדיוויס ואם לא בגיים 7. אמרו לשיקצה לבחור מתי לשבץ אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה דאבל טים מחסל את קאווי? עובד משום מה? לא יכול להיות טנש אמרו לא עוזר קליפרס קבוצת ה3 הכי טובה בליגה
בסוף יביאו לי סרטון עם איזה 4 שלשות 😂😂

גיא הירוק
Admin
2 years ago

הבעיה היא שאתה כלל לא מתייחס לכדורסל. פשוט מגיע מהבית עם נרטיב מוכן.
.
זה די פשוט –
דאבל, כמו כל שיטה הגנתית אחרת,
תלוי באיכות הביצוע,
במאצ' אפ,
וגם לו יתרונות וחסרונות.
.
דווקא קאוויי, מולו עשו לא מעט דאבל בשנים האחרונות. הסיבה היא שבעוד שהוא סקורר על,
מהירות הזיהוי של המתרחש בהגנה לא ברמה של מנהלי המשחק הגדולים (מה לעשות, יש מעט מאוד לוקה בליגה).
כאשר לצדו רכז רציני, אז העלות של בדאבל גבוהה יותר. ועדיין, ניתן לראות שקבוצת בוחרות לא פעם ללכת עליו עם דאבל.
.
כאמור, לוקה זה עולם אחר. ההצלחה הגדולה ביותר מולו הייתה כאשר קאוויי ניסה להיכנס לו מתחת לעור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חשבתי שרונדו רכז על לא?

חחח לוקה יחוסל בדאבל טים וגם המאבס אם יעשו את זה ולא רק בסיום לאיזה 2 מהלכים 😂😂😂
אם לוקה יכיע ללייקרס אתה תראה איך הם יגמרו אותו ואת המאבס בדאבל טים. ואז נראה מה תגיד
שחקני המאבס הם פח הם לא יכולים לנצח לבד 4 משחקים גם אם תתן להם לזרוק בלי שחקנים כמו באימון.
רק אל תביא סרטון בסוף אחרי שלוקה עם 50 נק ובא דאבל טים וקלעו איזה 2 שלשות 😂😂😂

גיא הירוק
Admin
2 years ago

חוק סמיילי בפעולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי תודו שנוגבתם? אתם יודעים את האמת וסתם מטרילים זה רואים בבירור

Smiley
Editor
2 years ago

מ.ש.ל – מה שבאתי לנגב… או #ששמעון_ממשיך_לנגב_את_עצמו

אשך טמיר המקורי

בארקלי צדק, ברגע שהקליפרס ניצחו משחק קודם הסידרה נגמרה.
דאלאס נחותים משמעותית בכלים, לוקה אחד לא מספיק – שישדרגו את הסגל ויחזרו שנה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיני סמית 3 נק פורזי 2 נק……
מסכן לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגאון רונדו 1 נק ב0 מ4 מהשדה
מי לעזאזל נותן לרונדו לשמור את לוקה 😂😂😂
זה כמו לתת לקמינסקי לשמור על לברון

אשך טמיר המקורי

להארדוואי יש תכנות בסיסי ביותר, "לשים את העור בחור".
מרחם על אישתו, בטח לא עוזב אותה לרגע…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂
מזל שהוא היה הנספח בטרייד של פורזי 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יותר גרוע דניס סמית או החוזה של פורזי?

אשך טמיר המקורי

בכל משפט שיש בו את דניס סמית', הוא יהיה הגרוע ביותר…

אשך טמיר המקורי

דניס סמית' בגדול זה ראס, אבל פלגמט בלי אמביציה.
תחשוב כמה גרוע זה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לוקה הזוי עם 27 בחצי וזה לא נגד קונוסים. מדהים. אבל לא ממש משתף את החברים. הם די כבויים

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

קראתי שראס שיחק בניגוד מוחלט להרגלו – איבד, הקלינג, ולא שמר.
בדיוק כמו שהשמש, בניגוד להרגלה, עולה עכשיו בשמיים.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראס בא לא טוב מנטלית ראו מההתחלה אמרתי את זה עוד ברבע הראשון. זה לא הקלינגים והאיבודים זה זחיחות זילזול חוסר ריכוז וחוסר מוכנות להגן. יש לו ימים כאלה. זה מבאס. הקלינגים אף פעם לא הפריעו. גם ברוקסי היה על הפנים. חבל. לא נורא, לפחות לקחנו משחק נתן לי 15 נקודות בבראקט 🙂

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

פששש ראס לא שומר וברוקסי על הפנים… מי היה מאמין
https://giphy.com/gifs/PFwKHjOcIoVUc

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

חשבתי הוא נותן 100% על המגרש, בת קרי הפך לאחיו נגד ראסל.
.
דה שוט מעכשיו תהיה ידוע בכינוייך החדש דה אירבול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

רונדו זה קונוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדובים קרסו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עוד 15 נקודות לבראקט. רק ההוקס שלך הרסו לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

כי את הייטר של טריי זה לא היה כוחות איך נתת לניקס.
אני שמתי 4 2 ליוטה אז אין בול פגיעה אבל ווש דאגו לי בבול פגיעה עם הנצחון הבודד שלהם

אשך טמיר המקורי

אני הצלחתי לא רע בינתיים, אבל הבראקט קרס לאחר ששמתי יהבי על הפוך מקרן הצבי (על מיאמי אול דה וויי).

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

אני אשאל שוב (כי לא הפנמתי את התשובה) מדוע החליפו המבריקס את סת קרי בריצרדסון בקיץ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 שיוכלו להביא דאבל טים על לוקה אבל עדיין לא מביאים. זה אחד הטריידים גרועים יצא

אשך טמיר המקורי

כי יש קטע כזה לאנשים, להיות מטומטמים.

Smiley
Editor
2 years ago

גם לוקה וגם קארי זה בור הגנתי בקו האחורי וריצ'רדסון אמור להשלים הגנתית את דונצ'יץ'

המשגיח
Admin
2 years ago

חבל שבובאן לא יכול ממש לשמור (הוא מנסה).

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לוקה לא ייאמן, באטום פשוט אהבל שניים חוסמים את לוקה עזב את השומר שלו על קו ה3 רק כדי להסתכל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מתי ריק חראלייל יוציא את מריאנוביץ הוא לא מבין שהוא אסון?

אשך טמיר המקורי

תמ"א.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט הילד שלי מקבל דאבל טים וטריפל טים כל משחק 😂😂😂 המאמן אומר להם זה אסור והם לא מקשיבים חחח כולם רצים אל הכדור זה מצחיק עכשיו הוא מוסר אס זהב וכולם נגרים אצלו בחוג לא קולעים 🙄
יש לו בחוג כבר כמה שפוטים שמעריצים אותו ותמיד מחפשים למסור לו הבינו שהוא האלפא.
יש לו 2 מתנגדים בכיתה ד שלא אוהבים את הדומיננטיות שלו שהם נגרים אחד מהם גבוה נגר על לא יודע להקפיץ איטי כמו צב. פעם אחד הוא צעק על et למסור לו וet ילד טוב מסר לו וההוא כמובן איבד כדור ישר.
אמרתי ל et שפעם הבא שהוא יבקש למסור לו להגיד לו אתה גבוה לך מתחת לסל ואני אמסור לך 😂😂😂
אז הוא אמר לו ככה אתמול חחחח ההוא עמד במקום.
עכשיו אתמול הם שיחקו משחקונים והקטן קיבל לשחק במקום 2 ילדים והגדול הזה אמר למאמן אני רוצה את זה למה הוא מקבל 😐 בלי בושה.
אחרי האימון הסברתי לילד שאם יצא לו משחק נגדו שיעשה לו נאטמאג הוא קלאסי לזה גבוה איטי שתמיד עם רגליים פתוחות חח הבעיה שתמיד שמים אותם יחד באותה קבוצה🤨
ונתתי לילד הנחייה לא למסור לו כדור למעט אם יש דאבל טים 😂😂😂

NFS
NFS
2 years ago

פורזינגיס פשוט ביזיון. ממה הוא מתחבא? 2 נקודות..
ולחשוב שפעם עוד נקרא החד קרן 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחח איך הם התרסקו איתו. לא נורא באל איי לא חסר מועדוני חשפנות יוכל להטביע את יגונו שם וללכלך על לוקה חופשי בפני החשפנית 😂

NFS
NFS
2 years ago

גיים 5, והוא עסוק בלרוץ הלוך חזור במגרש

אשך טמיר המקורי
Reply to  NFS

מצוין לניקוי ארונות

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גורג זה הזונה של לוקה

NFS
NFS
2 years ago

דונציץ עם הסגל הזה, גג עובר סיבוב ראשון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

הוא ינגב את יוטה

NFS
NFS
2 years ago

איפה אתה חי?
אבל זה בתיאוריה. במציאות נקבל קליפרס- ג'אז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

גם הקליפרס ינגבו אותם. טוב לא בדיוק ינגבו ינצחו ב7 זה מה ששמתי בבארקאט קליפרס ב7 על המאבס וב7 על יוטה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה אהבל לו מה עם זובק לא תוציא אותו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שחקן פח לא נורמלי חשבתי פעם יתפתח למשהו טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה לא מפסיק לקלוע ואין דאבל טים 😂😂😂
כל אגעי ווי אר אול וויטנס נוצרים בליגה בחסות המאמנים והשופטים 😂😂😂
באירופה אין ווי אר אול וויטנס כי השופטים והמאמנים לא מאפשרים.
תחשבו אתמול בלי השיפוט ועם מאמן שמביא דאבל טים לא היה כל ההצגה בהארכה של דמיאן 😂😂😂

NFS
NFS
2 years ago

אפילו הכלב הקטנציק הזה בהופעה קלע יותר מפורזינגיס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חייב לצאת נא לשמור את הניצחון אצל הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

תראה בנייד מה הבעיה

onetwo3
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

ברוך אתה מזהם את כל הערב הזה באתר עם שפה גסה וניבולי פה ושליליות בלי מילה טובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם איבאקה מישהו יודע? פציעה?
דה שוט איפה האיש שלך פט פטרסון? ! !

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פורזינגס זה פח אשפה אחד גדול כוחם יגעו את זה

אשך טמיר המקורי

קוואי מחרב

המשגיח
Admin
2 years ago

לא זוכר שראיתי האלי אופ של לוקה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יאללה לוקה תנגב השמירה עליו פשוט זוועתית, אבל הטיפ לו לא יקלוט לא יביא דאבל טים וישאיר את זובק ורונדו על המגרש.

Li Ming
Li Ming
2 years ago

איזה משחק רשלני של הקליפרס בהתקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה נגר רונדו, נפל עם על טנ״ש באירבול הזה, לו יטיפש לא תוציא את זובק ותעשה דאבל על לוקה

אשך טמיר המקורי

לוקה רואה את המשחק כמו ניאו את המטריקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לא יאמן אבל ההגנה עליו פושעת.

jordy
jordy
2 years ago

איך אני אוהב את פאוול

המשגיח
Admin
2 years ago

איפה מדליקים נר באוויר לכבוד מה שלוקה עושה?

NFS
NFS
2 years ago

סיום נהדר של הרבע לדאלאס

אשך טמיר המקורי

אני ממש אשמח לטעות ושקוואי יקבל את הזרנוק

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הלוואי ניפטר מ3 שרוצים בשבוע ביבי לברון וקוואי

אשך טמיר המקורי

אמן אמן ואמן!

אשך טמיר המקורי

פינלי סמית הזרג האומלל נקלע לזירת האירוע וחטף שריקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי מושמד בדאבל טים זה ההבדל כאשר מאמן 1מקבל שכל אחרי 4 משחקים ומאמן שני עוד אין לו בינה 😂😂😂😂😂
בטח טיי לו יזכר במשחק הבאה או ברבע הזה 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ויווה לאס דונקיץ….

jordy
jordy
2 years ago

נדמה לי שמה שהכי היה חסר לדאלאס עד עכשיו זה האנרגיות של פאוול… חבל שלא שיחק יותר בסדרה… ממש מגיע לו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טיירון לו פשוט טיפש, הרדוואי עם 4-12, דניס למי סמית עם 2-7 פורזינגס 2-5 לוקה עם 16-29 ו6-9 מ3, ולא מביא דאבל על לוקה. טיירון טיפש לו מעתיק את ראש מלון מאתמול בתצוגה פשוט פושעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפי טנש דאבל טים לא עובד פרטים אצל קאווי לאונרד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שקרלייל לא יוריד בטעות את הדאבל טים יש לו נטייה 😂😂

Li Ming
Li Ming
2 years ago

היה 70-64 ואח"כ 75-73 לקליפרס. עכשיו 89-75 למאבס

הקליפרס שוב מתפרקים ברגע האמת. כנראה שדוק ריברס לא היה הבעיה שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Li Ming

זה המחיר של מי שנותן סקורר כמו סוויט לו על פח זבל גאון כמו רונדו 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם קרלייל היה מקשיב לי מהתחילת הסידרה של העונה שעברה הוא עם עם מאזן 8 0 על הקליפרס בפלייאוף הוא עושה באיחור ניכר דברים שאמרתי לו ממזמן

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הוא חייב להחזיר את לוקה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

גיא מה עם הגאון רונדו? לא הייתי נותן לו לשחק באירופה גמור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בישראל הוא היה קולע ונותן הרבה פחות אס

המשגיח
Admin
2 years ago

יאללה, שיעלה חזרה את לוקה. נח מספיק

אשך טמיר המקורי

אלכימיה: לקחת גוש זהב (קרי), ולהפוך אותו לחרא (ריצ'רדסון)

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ולהביא לפורזינגס מקס הבן של דן נלסון אהבל אבל עם קשרים בקבוצה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

קרלייל סוף סוף למד לא משאיר את לוקה על הספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדהים כמה טיי לו פח לא נותן לו לאמן את הילד שלי אפילו

אשך טמיר המקורי

ברונסון זה הסופרסטאר השני לצד לוקה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה אהבל רונדו, נפל עם כל מועדון הטנ״ש ופלייאוף רונדו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מה זה רק הלכתי נהיה 10 לדאלאס?

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

היה יותר, התפרקות של הקליפרס בסוף השלישי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

איירבול? חאן נעלמת אני עדיין מחכה להסבר על האפס ראסל מה הוא לא נותן 110% על המגרש?

אשך טמיר המקורי

נותן 200%, 100 לקבוצה שלו ו-100 ליריבה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הקטע אשך שאיירבול קלט שבאנו עליו אם אצבע רטובה כל אחד מאיתנו לתוך האוזן והוא שינה את הקו לגבי ראס.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

רואה שלפיד הצליח להקים ממשלה כל הכבוד לו!!! יש כמה חלקים שאני לא אוהב שם אבל זה בטוח יהיה עדיף על ביבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה יהיה אותו חרא חח במה יהיה יותר עדיף? 😂😂😂 אנשים יתעשרו יותר?
לא נותן להם אפילו שנה.
מה שכן בנט הכניס לביבי בחריץ

ביבי לברון קאווי בשבוע 1? זה יהיה ניגוב טוב😂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ביבי גמר את הכלכלה ויצר/עודד פילוג אדיר ושיח שאני לא זוכר שהיה קיים. יהיה הרבה מה לשנות בטח בחלוקת הכספים ברגע שהוצאת את המפלגות החרדיות מהקואליציה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

זה הכל תנו לאחרים לנצח רק לא לוקה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

קרלייל תעיף את מריאנוביץ, הוא נזק עצום אתה לא קולט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחכה לתגובת טנש…. דאבל טים עובד או לא?
פעם שעברה הביאו סרטון של 3 שלשות במשחק שלם ואמרו דאבל טים על קאווי לא עובד…..

עובד או לא עובד מה אומרים החברים? פה הדאבל הגיע מתחילת המשחק כל המשחק לא לכמה מהלכים בודדים….

אז שבר צודקים או טועים טנש? רוצה לראות מה יקרה אם לוקה מקבל כזה דאבל טים ולחץ על כל המגרש מתחילת המשחק ועד סופו נון סטופ?
לצערכם רק מול הלייקרס נוכל לראות את זה ולרסק עוד תיאוריה טנשית כי עד לברון אף אחד לא יעשה דאבל טים על לוקה 😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לא יאמן אף אחד לא קולע חוץ ממנו ולא עושים דאבל טים

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אוף,
אתה חסר תקנה.
תקרא את מה שנכתב. (אולי) תלמד משהו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה משנה גרסאות כמו סטייק על המנגל גיוש.
מחכה ללוקה מול הלייקרס לראות את העיניים בגב שלו 😂😂😂

דאבל טים תמיד עובד לאורך זמן שיש שחקן 1 טוב ו4 פחים סביבו (זה המצב במאבס ובקליפרס ששם הם פחים מנטלית לאו דווקא מקצועית)

פורזי ופיני סמית יכולים תיאורתית אולי לנצח משחק 1 לא 4 לא סידרה.
אם הקליפרס היו עולים על לוקה בדאבל טים מתחילת הסידרה הם היו ביתרון 4 0 היום.

אם יש 2 כוכבים זה יותר קשה אבל מצליח גם בהנחה שהדאבל בא משחקני הנגרים.

אם יש 3 כוכבים זה כדאי לעיתים רחוקות רק אם כוכב אחד ממש בזון שווה את הסיכון.

המשוואה פשוטה מאד לחץ על כל המגרש קבוע ודאבל טים טוב מחסל כל כוכב מייקל קובי לברון לוקה מי שתרצה.
אין סידרה בהיסטוריה שנגרים ומשלימים בה ניצחו 4 משחקים לבדם בלי הכוכב שלהם.
וגם לא יהיה.
הnba היא ליגת כסף שיוצרת מותג והאדרת כוכבים לכן מאמנים ושופטים זורמים עם זה כי כולם מתפרנסים. זה למה מייקל לא ראה דאבל טים בשנות ה90.
זה למה לברון ב18 עונות בקושי ראה דאבל טים
זה למה לוקה לא רואה דאבל טים כמעט בכלל
עד שהוא ראה דאבל טים הוא נוגב ואז קרלייל אמר שהוא אוהב שעושים דאבל טים על לוקה ולוקה אמר שאין לו בעיה עם זה 😂😂😂😂 עשו פסיכולוגיה הפוכה לדעתי זה מאד הפריע להם והטריד אותם כי שניהם יודעים מה יקרה אם זה יהפוך למנהג קבוע על לוקה ירידה רצחנית בסטט ובנצחונות הקבוצה.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

שוב, חוק סמיילי בפעולה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חזרתי נהיה 4 ברוך איפה אתה היית במשחק המוקדם? הלכת לחשפניות? ראס התקשה בלעדיך

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

גם הטמיר לא היה. לא השארתם לנו סיכוי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

הלוואי אין מועדוני חשפנות בקונה ואמת שאני כבר טיפה זקן מדי, ישבתי בריזורט עם הנכדות בבריכה ולא יכולתי לנגב לצערי, אירבול או דה שיט מה תבחר ?

גיא הירוק
Admin
2 years ago

עד שלא תודה שטעית ונוגבת בסוגיית פול,
על כל תגובה דמגוגית תזכה לכינוי
"ברח לרובין" על שמה של פליטת המקלדת האחרונה…

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אני אסכים להודות שטעיתי עם כריס פול, למרות שאני תמיד אאמין שמי שעולה על המגרש בריא ב100%. לעונת זאת הפציעה של לוקה וראס לא הייתה ולא נבראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה נשברת ברוך איזה פציעה היה לפול בחייאת חחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח עכשיו גם אתה התחלת? אתה בחברה טובה

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

סידרה בין סימונס לראס? לא תודה, אני מוותר.
אם כבר לראות יידוי פטיש אז באולימפיאדה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

תביא דאבל על לוקה ידביל בין דבילים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

היה אנד וואן של ג׳ורג׳י בוי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שוב פעם הצמידים עם הפלסטיק והסוללות כדור הארץ בוכה איפה הקליפרס חיים בשנות ה-80?

Li Ming
Li Ming
2 years ago

שתי הקבוצות נראות גמורות מעייפות. מי שיחזיק מעמד על הרגליים ינצח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הקליפרס מפסידים בהתקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה שלושה של הרדוואי, פול גורג שוב מחרבן כרגיל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

נגמר איזה יופי, מזל שיש את פות גורג שיברח לו בפלייאוף כרגיל, איזה לוזר!!!! שני שלושות גדולות, יאללה דונציץ עוד משחק 1 כזה

אשך טמיר המקורי

איזה אושר! רק שייגמר כבר
כל היורדים על קרלייל, תראו לי עוד מאמן שלוקח את החבורה הנכה הזאת סביב דונצ'יץ ויוצר תלכיד כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לכן הוא רק מאמן בינוני ולא גרוע מאמן טוב היה נותן לקליפרס 4 0 העונה ועונה שעברה. הוא סהכ יישם את מה שאני אומר פה שנתיים.
ואגב זה יותר לוקה מאשר קרלייל לדעתי הרבה מאמנים היו מצליחים ככה

Li Ming
Li Ming
2 years ago

דאלאס קלעו 6 נקודות ב 9 ד'ות, ואז עוד 6 נקודות בחצי דקה. ה NBA של ימינו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אנביליביט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בבמהלך הכי מכריע שכחו דאבל על קאווי😂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

איזה חזרה למשחק לא יאמן

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קאוואי? ג׳ורג׳? מאן מקבל החלטות 🤦‍♂️

מנחם לס
Admin
2 years ago

כל משחק יותר מטורף מקודמו!!! (מלבד ההאוקס שעושה הכל בקלילות)

גיא הירוק
Admin
2 years ago

איזה משחק מטורף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איזו דרמה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אהבל הטרנס מן הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח לוקה לפתע נבהל ולא זרק מהמקווקו וטרנס מאן נבהל מול הסל חבד ומסר אחורה איזה אהבל 😂😂😂

מנחם לס
Admin
2 years ago

טיירון לו אותו גולם כמו בראד סטיבנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הגזמת בראד לא כזה גרוע טיי לו זה פח כמו ברוקס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לא יאמן שלא הביאו דאבל על לוקה כל המשחק ששאר העלובים שסביבו לא מסוגלים לקלוע

Li Ming
Li Ming
2 years ago

התגלמות הלוזריות הקבוצה הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח קרלייל לא עושה עבירה ביתרון 3 ומוריד דאבל טים מקאווי לזריקה אחרונה 😂😂😂 הבנת אשך למה הוא אהבל
למזלו קאווי נתן איירבול לפנתיאון

דה שוט
דה שוט
2 years ago

באסה. תהיה מלחמת עולם בדאלאס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בי בי לוזרים ניהול פושע של לו הערב

Li Ming
Li Ming
2 years ago

רונדו עוד מעז לבוא בתלונות לקוואי? איזה קבוצה מגוחכת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Li Ming

רונדו זה פח זבל לא יודע מי יכול לתת על עוזר מאמן סקורר כמו לו. זה כמו לעשות טרייד של קלארקסון על נייט ביורגן

אשך טמיר המקורי

ניצלו בעור שיניהם.
סחתיין, לא חשבתי שיוכלו לקחת עוד אחד.
עכשיו הם בכיסא הנהג, מקווה שקליפרס יקרסו מהלחץ במשחק הבא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טיי לו כותב את המורשת של לוקה.

כמה משחקים הוא עוד יתן ללוקה לקלוע 40 נק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

משחק הבא אולי יזכר לעשות דאבל טים והנגרים בבית אולי יתפסו יום עבור טנש ואז יגידו לא עובד אבל זה יהיה רק משחק 1 לא לשכוח איך ניצחו 3. למעשה יעשה מעשה ברט בראון במקום להביא דאבל טים על קאווי בגיים 4 ולסגור את הסידרה הביא בגיים 5 חחחחחחחחחחח

ADISU33
ADISU33
2 years ago

רג'י היחיד שקבר שלשות הלילה וטיי לו החליט להחביא אותו עמוק בספסל ברוב הרבע האחרון.
טמבל!!!!.
🤡🤡🤡🤡

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

בגלל רונדו הגאון

onetwo3
Editor
2 years ago

ברוך תגיד, חוץ משליליות וניבולי פה יש לך עוד משהו בארסנל? מהיכרות איתך אני בטוח שכן אבל הערב זה לא קיבל ביטוי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  onetwo3

טראש טוק לבלוג לא יותר